Monday, October 5, 2009

Jual Air Liur

Bismillahhirrohmanirrohim

Ahad, 4 Oktober 2009 jam 8.41 malam aku terima 1 sms dari mentor jutawan.

"Salam, jikalau anda dan kawan2 anda boleh bercakap, anda dan kawan2 anda dijemput hadir ke program mencari penceramah. Potensi pendapatan penceramah sepenuh masa RM1 juta, separuh masa setengah juta. Sebanyak 1,500 koperasi yang menunggu kehadiran penceramah2 dan akan bertambah dari masa ke semasa" (telah diambil mana yang penting saja)

Aku teruja, pada aku ni peluang yang sangat baik. Hari ni orang tak bercakap ratus2 atau ribu2. Irfan Khairi selalu bagitau, kalau nak jadi jutawan, cakap kena juta2..hahahaha..

Aku amek kesempatan ni untuk kumpulkan orang2 yang berminat untuk mengambil peluang ni, bukan untuk merebut RM1 juta tu, tapi untuk menjadi penceramah. Ini akan aku letakkan dibawah projek baru, Jiwa iCon, InsyaAllah..

Kalau korang minat, bagitau aku. 0127597151.

No comments: