Wednesday, July 14, 2010

Kesibukan, Disibukkan

Bismillahhirrohmannirrohim
Aku rasa ini adalah tempoh yang agak lama aku tak menulis dalam blog. Ntah, idea untuk aku menulis dah dimandulkan dengan kesibukan yang disengajakan. Mereka sengaja menjadikan aku amat sibuk. Mereka merancang supaya aku tak mampu on9 lagi. Mereka bagi keje 7 orang kepada aku sorang. Huh..!
Tiba2 dengan kekuatan yang dibawa oleh Syafiq, terpancut istilah "Berhenti Mengeluh, Teruskan Kerja".. Dan kini aku bekerja bagai orang gila yang berfikiran positif, mengatakan yang ada tu tiada demi meringankan beban kerja yang aku tanggung ni. Akhirnya mampu jugak aku mencatatkan sedikit basa basi untuk korang. & apa yang ada, harap korang terima.

Korang faham ke apa yang aku tulis ni?
Sebagai buah tangan untuk korang yang setia menanti post aku, ratap la beberapa gambar yang aku cuba uploadkn walaupun agak terkial2 sebab server macam haaaaaaaaaaaaaaaaarun salim bachik..Sebelum aku akhiri catatan kali ni, korang add & view la fb aku, jebat76@gmail.com & fb iCon community ye.

No comments: