Friday, March 27, 2009

A.K.U

Selalu aku terfikir
apa yang aku cari selama ni?
Orang buat aku nak buat,
orang kaya aku pun nak kaya..
selain usaha, doa & tawakal..
aku mohon korang pun doa2kan la aku..
aku tak harap apa2 selain doa & sokongan korang..
aku takkan toleh belakang lagi utk tangisi apa yang telah terjadi..
aku toleh kebelakang hanya untuk tengok sejauh mana aku dah pergi..
aku akan terus kedepan, kedepan, kedepan, kedepan & kedepan..

2 comments:

kikiey yaya, said...

salam..
abg, gud luck in what ever you did !
i'm always support you, bro ;)

nadia akan salu doakan untuk abg ! ;) i miss you!

Djebat said...

macih..macih..