Monday, August 3, 2009

Gambar2 1st Gathering iCon KL + iCon Selangor

Bismillahhirrohmannirrohim..

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah..
Tahniah kepada MT iCon KL yang berjaya menganjurkan perjumpaan pertama iCon KL & iCon Selangor semalam, 2 Ogos 2009 bertempat di hadapan Masjid KLCC. Aku bersama Nadi iCon dan iConians Johor sangat berpuas hati dengan kejayaan penganjuran tersebut. Banyak perancangan dapat dibuat untuk masa akan datang antaranya Road To Hollywood, Program Alam Sekitar dibawah iCon Nature, perbincangan menganjurkan beberapa acara besar iCon, cadangan membina blog atau web iCon Malaysia,penganjuran Konvoi Motosikal dibawah iCon Motorsports yang bakal ditubuhkan, iCon Gamerz, iCon Techno dan lain2 lagi.

Aku secara peribadi mengucapkan jutaan terima kasih kepada yang sudi hadir & menyertai iCon antaranya Iqwal & ibu bapanya, Kay dari Kay Community, Syafiq iCon Maskulin 2009 & RA Akademik Fantasia 6, Model Didi & Farhan dan beberapa orang lagi yang aku tak perasan. Sokongan ini amat diperlukan untuk meletakkan nama iCon ke tahap lebih tinggi lagi.

Buat masa ni, gambar2 perjumpaan tersebut boleh diratap di myspace Rein & Keyla. Thanks Rein. Thanks kepada semua yang hadir. Tahniah sekali lagi kepada MT iCon KL.

3 comments:

Adinda Atie said...

hahaha atie juga menanti gambar2 dari camera iCon JB wooo...

pic atie ngan syafiq :)

hahahaha

Kasih Alyza said...

Tahniah2... haaa pas nie pengasas gan Nadi iCon jgn xreti2 nk trn Pennag lak ya hehehehe :p

Herry Qusyairy said...

InsyaAllah, kalau ada kesempatan dan budget yang mencukupi, Nadi pasti akan ke sana bertemu Anak Mummy sekalian...