Thursday, August 20, 2009

Projek Baek

Bismillahhirrohmannirrohim..

N3 kali ni takde kena mengena dengan iCon. Sebab ni blog aku, suka hati aku la kan, nak masukkan apa2 n3..hahahaha.. Ini pun aku petik dari blog member aku.

Salam Semua!
Jika sebelum ini Kad Loyalti @ Kad Kesetiaan seperti Real Rewards, Bonuslink, Mesra untuk minyak petrol & JCard untuk shopping membolehkan kita mengumpul MATA PERIBADI dari setiap pembelian kita di tempat-tempat tertentu dan melayakkan kita menukarkan MATA PERIBADI dengan barangan seperti Payung, Botol Air @ baucer pembelian untuk kita gunakan kembali membeli barangan di tempat tersebut!

Tapi mungkin kita tak dapat Tunai! Betul Tak?

Mahukah Anda berbelanja di GIANT dan mengisi minyak petrol di PETRONAS dan dalam masa yang sama boleh menjana pendapatan Lumayan! Tunai!

Berita Baik! Syarikat SVR International dengan kerjasama Koperasi Pelindung Malaysia Berhad (KOPMA) telah melancarkan Kad Loyalti yang sungguh istimewa yang dirasmikan oleh Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi & Kepenggunaan YB Dato Sri Ismail Sabri Yaakob pada 25hb Julai 2009 Di Kuantan sempena Hari Pengguna SeMalaysia.

Kad Loyalti SVR boleh anda miliki dengan hanya RM168.00! Anda akan mendapat 3 kad sekaligus iaitu:
1.Kad Bio-Energy (untuk kesihatan)
2.Kad Gold SVR ( kegunaan membeli-belah)
3.GiftCard Petronas (dengan kredit RM50.00)


Dengan kad-kad loyalti ini, anda bukan saja boleh mengumpul MATA PERIBADI dan mendapatkan TUNAI..malah MATA TERKUMPUL dari perbelanjaan seluruh rakan2 anda yang anda perkenalkan pada Kad-kad loyalti ini pun...anda boleh menjana pendapatan lumayan! Jika anda mendapat RM1 sekalipun dari seorang rakan anda sebulan..jika dibawah kumpulan anda mempunyai 10,000 ahli..itu saja sudah RM10,000 sebulan!

Siapa yang tidak mengisi minyak? Siapa yang tidak berbelanja untuk kegunaan harian?
Tentu sahaja semua orang mengisi minyak dan berbelanja..Jadi sudah pasti anda boleh menjana pendapatan Lumayan..sikit atau banyak bergantung pada anda sendiri...!

Sila Klik
www.svr2u.com untuk mengetahui maklumat !
Sila cal @ sms @ YM @ email saya jika perlukan keterangan yang lebih lanjut.

Tempah tempat anda sekarang kerana program baru be
rjalan tidak sampai sebulan! Limpahan downline untuk anda..!!

Yang berminat boleh call aku 0127597151 / 0197866969
YM:- ijpompei
Email :
ijpompei@yahoo.com

Program ini adalah usaha sama antara Koperasi Pelindung Malaysia Berhad dan Persatuan Pelindung Pengguna Malaysia . telah Dilancarkan pada 25 Julai 2009 di Hari pengguna Kuantan Pahang Oleh Menteri Dato Ismail Sabri . sehingga hari ini terdapat 9000 orang ahli !jangan lepaskan peluang Menjadi Pengguna yang Bijak !

No comments: