Wednesday, June 9, 2010

Fotoshoot Terbaru: Haiqal

BismillahhirohmannirrohimPeh, orang kata bagai melepas gian. Lama gila aku tak buat fotoshoot, tiba2 Haiqal ajak aku buat fotoshoot untuk dia kat Nusajaya. Peh, memang la aku akan terus setuju memandangkan aku pun dah gatal tangan. Hahaha..
Kalau dah memang nasib baik, fotoshoot hari tu dapat capai matlamat. Walau pun dah beberapa kali fotoshoot dengan Haiqal, fotoshoot kat Nusajaya tu baru la dapat strengh Haiqal. Cuba la korang perhatikan gambar2 dia kali ni.
Berbeza kan dengan yang lepas2? Kali ni muka Haiqal nampak lebih matured & berkarektor. InsyaAllah iCon akan cuba bagi ruang kepada mereka yang berminat.
Untuk makluman korang, iCon sedang mengusahakan untuk membuat satu profile senarai model2 iCon. Kalau korang berminat, sila hubungi aku 0127597151 sebelum 15 Jun ni. Profile ni nanti akan dihantar ke syarikat2 korporat, syarikat2 iklan, majalah2 dan sebagainya untuk memasarkan bakat yang korang ada.
Hanya mereka yang bagi kerjasama sahaja yang akan ada dalam profile tu nanti dan segala job yang datang akan diberi keutamaan kepada mereka yang terdapat dalam profile iCon Model.

No comments: