Friday, June 18, 2010

Tafsirkan Sendiri

BismillahhirrohmannirrohimTajuk asal: Kasih abang

Mereka tak pernah endahkan & kisahkan kasih abang. Abang yang selalu dimarah bila adiknya jatuh dan terluka, selalu dirotan bila adiknya buat salah. Abang selalu mengalah. Abang jadi rujukan & tempat adik mengadu tapi apa balasan untuk abang?

Bila adik nak berlindung, abang jadi mangsanya. Bila adik dewasa, abang ditinggalkan. Bila marah, abang jadi sasaran. Bila adik ada awek, abang dilupakan. Cakap & nasihat abg dah takde nilaian. Kalau dulu abang no 1, sekarang abang yang ke seribu.

9 comments:

Ninie said...

terharu tgk gambar ni.. hebatnya kasih sayang abg..

Djebat said...

hehe..mekasih..
hebat lg kasih syg mak ayah kita taw..

Kasih Alyza said...

bertuah sapa ada abg cam u kan.. bole i jd adik u, kekeke...

~azmir~ said...

kasih abg jgn lwn...
mmg ler abg nie garang...kuat marah..
tp 1 ari nt..korg akan sedar...
sape yg tolong dlu...

Dee said...

touched with this pic! =(

Anonymous said...

Cantik gambar, shoot kat mana ni bang?

aida said...

touching betul tgk pic ni...

cahaya said...

itulah kasih keluarga.. seorang abang samalah posisinya dengan seorang kakak.. seseoran yang bijk meminkn pernan diri demi adik adik dn kluarga trcnta... tak ramai orang mcm ni kt dunia.. tk rmai.. tp bnyak.....

serumpunsite said...

terharu