Wednesday, June 3, 2009

Akademik Polis

Bismillahhirrohmannirrohim..
Korang ingat Lokman? Ala, aku penah letak pic Lokman kat blog ni dulu. Man maklumkan apda aku perkembangan terbaru dia. Now sibuk shooting untuk Akademik Polis musim terbaru. Tunggu tayangan Akademik Polis minggu depan.Nak gelak pun ada bila tengok gambar Lokman berambut panjang, pastu untuk jadi polis kena la dia korbankan rambut panjangnye tu..hahahaha
Sekarang Lokman kata dia dah botak & hitam.hahahaha.. Korang jangan tak tengok tau lakonan terbaru Lokman dalam Akademik Polis nanti.Untuk Lokman, syabas & teruskan usaha k. iCon sentiasa menyokong.

2 comments:

shee said...

wah haritu shee pun ade dpt offer and pegi casting. hehe tp tanak la. mcm susa jer berlakon :p

Djebat said...

shee: apa yg sshnye cyg oi..kita ni pn dh blakon dh ni..hahahah