Friday, June 5, 2009

iCon Nature

Bismillahhirrohmannirrohim..

Sesekali bila aku rasa kusut & serabut, aku akan mencari pantai, air, ketenangan, kedamaian. Memang Dia cipta ni semua untuk kita fikir betapa keciknye kita dlm dunia ni. Kalau kita rasa kita kuat, mampu ke kita tahan tolakan ombak yang lembut, tol tak..?
Sesekali bila aku rasa aku bagus, aku tengok pic2 & hasil karya orang lain. Kehebatan, kekaguman, keegoan yang aku rasa pada diri aku akan padam tiba2.. Aku rasa kecik je aku dalam dunia fotografi & sebab tu aku sentiasa rasa tak cukup. Aku kena cari lagi & balaj lagi.. Kalau aku rasa aku bagus, tanya diri aku, mampu tak aku snap gambar camni..?

Emm..sehebat2 manusia, Dia lebih2 lagi hebatnya..
Subhanallah..

1 comment:

Cik.Bie said...

pic yang last seperti mebawa erti tersirat..
sangat menakjubkan..
subahanallah..