Wednesday, July 29, 2009

Adam Luba

Bismillahhirrohmannirrohim..

Kelmarin dia dah bersama iCon. Hari ni dia bagitau aku sebab dia join iCon. Aku petik cerita Adam untuk korang baca. Terima kasih Adam..
aku masih ingat lagi, bulan lepas (Jun) aku telah di interview oleh wartawan Munira Roslan mengenai isu remaja dan photography...

Munira:
So apa sasaran adam dalam bidang photography di masa akan datang?

****

Pada malam aku mendapat DIDI, aku duduk sorang dalam bilik, aku renung si DIDI ni betul-betul. Nampak bias muka aku di lensa 18mm - 105mm yang berkilat tu! Tersentap aku sekejap, dulu camera ini adalah satu impian yang pada mulanya aku rasa mustahil. Dan sekarang, benda yang aku rasakan mustahil tu, ada di tapak tangan aku nih.

Aku renung lagi....

Sejak bila aku mula terjebak dalam bidang nih?(Maksud aku, photography la, bukan bidang termenung nih..itu dah lama aku buat. hehehe)

aku imbas balik! imbas balik! lagi imbas...imbas lagi...dan lagi!

Adalah tidak adil untuk aku yang bercerita. Biarkan Adam ceritakan. Terus kan membaca di Adam

1 comment:

Kasih Alyza said...

Adam Luba, adalah kekuatan i disini hehehe :)