Monday, July 6, 2009

SKiP Pertama Yang Berjaya

Bismillahhirrohmannirrohim..

Aku anggap projek ni berjaya dan aku ucapkan tahniah kepada semua iConians yang terlibat. Pada awalnya 15 model & 12 fotografer berjaya dikumpulkan. Beberapa jam kemudian datang lagi lebih kurang 4 model dan seorang fotografer.

Aku tau korang tak sabar nak tengok gambar2 projek SKiP (Suai Kenal iCon Photo) ari sabtu aritu kan? Aku lagi la tak sabar nak wat n3 pasal tu. Masalahnya, punya la banyak gambar yang aku nak arrangekan, so, korang tunggu la sekejap ye..
Tahniah iCon Johor. iCon negeri2 lain, bila nak mula..heehe

p/s: tolong jangan perlekehkan model2 yang iCon ada. iConcept kami From Zero To Hero. Kalau model iCon kurus keding, tak cantik, takde bakat, gemuk, iCon peduli apa. iCon tidak mendiskriminasi siapa2. Asalkan ada keinginan, join iCon & iCon sentiasa bagi ruang.

3 comments:

Pemenung Langit dan Bumi said...

tunggu kemunculan icon kl ujung bulan 7 nanti punye gath... hehe
btol x icon mumu.... huhu

Djebat said...

Kita sam2 pastikan projek tu berjaya k.
iCon akan sentiasa support.
iCon Penang, iCon Selangor, iCon Melaka & iCon N9 dlm proses set up organisasi.
Hello2 la iCon dr negeri2 lain..Mdh2an impian nak wat gath iCon besar2an thn dpn akan kesampaian.

Kasih Alyza said...

iCon penang, dlm menuju puncak hehehehe.... shuk-e adooooo :D