Thursday, July 9, 2009

iCon Talent: Aleph

Bismillahhirrohmannirrohim..First time aku jumpa Aleph bila Rin bawak dia datang Diva. Masa tu iCon baru lagi sibuk dengan aktiviti kat Diva tu. Masa tu sebab terlalu ramai yang datang, aku tak perasan pun Aleph nyanyi & mungkin dia tak sempat nak nyanyi pun.. Lepas2 tu banyak kali la kami jumpa & nampaknya Aleph sorang yang komited dengan iCon walau dalam apa aktiviti pun.

Dah banyak kali Aleph ajak aku tengok dia nyanyi kat De'Borneo, Tebrau City. Akhirnya malam tadi aku, Ali & Afiq dapat gak sampai sana & tunaikan permintaannya tu sebagai sokongan iCon kepadanya. Best gile, aku dah jumpa satu lagi tempat lepak yang sempoi. De'Borneo sebuah cafe yang santai, berhadapan tasik, sekitarnya tenang walaupun tidak jauh dari jalan utama.

So iConians, Rabu depan sapa2 nak join aku lepak De'Borneo, tempah tempat awal2 k. Heehehe..

No comments: