Tuesday, July 7, 2009

Coming Soon

Bismillahhirrohmannirrohim..

Orang kata iCon lembab, tak bergerak, takde xtvt, slow.. Ala, siapa yang mengikuti iCon secara dekat & rapat lebih tau dari mereka yang hanya pandai bercakap je. Hehehe.. Aku tak ingat siapa kata, tapi aku nak sebut balik, aku "tak hidup dik puji,tak mati dek keji". Dalam diam, iCon sedang berjalan menyelusuri urat2 nadi mereka yang mula mengenali iCon. (Sori, baru lepas baca tulisan sorang sasterawan, sebab tu keluar ayat2 puitis)

Korang, ada sesetengah xtvt iCon yang tak boleh diwarwarkan, ada yang dibuat dalam diam, ada yang dibuat tanpa dirancang. Ni semua ada sebabnya yang korang akan faham nanti. Contohnya, apa jadi dengan projek iCon Short Film? Tengok, tanpa korang sedar, iCon dan siapkan 2 Short Film yang insyaAllah akan ditayangkan tak lama lagi. Ni semua atas daya usaha iConians sendiri. Aku tak nak iConians hanya jadi pengikut. iConians kena jadi iCon.

K, dalam masa terdekat, Nadi iCon merancang beberapa projek antaranya:

1. Fotoshoot Raya - dikendalikan oleh iCon Photo
2. Fotoshoot SKiP Siri 2 & 3 - Kerjasama iCon Photo & iCon Models
3. Kelas Muay Thai - dikendalikan oleh iCon Extreme
4. Kelas Teater - dikendalikan oleh iCon Talent
5. Teater Jalanan - dikendalikan oleh Nadi iCon

InsyaAllah semua ni projek bulan Julai. iCon dari negeri lain pun boleh terlibat @ kendalikan projek yang sama. Buat masa ni, setakat ni je dulu & aku akan update dari masa ke semasa k.

2 comments:

Arzak said...

wahh...best ni...nk join photoshoot raya laa...jadi model...kah..kah...kah...bila agak2nya kt selangor yer?hohoho... ^-^

Djebat said...

Sebaik2nya arzak yg cadangkn..
jangan hanya jd pengikut,
cuba jd icon..
hehehee