Sunday, September 28, 2008

Adoyai,macam2 hal

Aku ingat jumaat aku dah cuti so banyak masa nak wat entry kalau tak jadi gi Penang. Tapi banyak sangat hal yang terjadi sampai takde masa nak post story dalam blog ni. Aku cite sket2 je la,asal korang tak kempunan nak baca & aku tak kempunan nak cite kat korang. Yang lebih penting,aku takut aku lupa macam2 cite yang best ni..

Khamis 25 September 2008

Keje cam biasa tapi hati dah kat kampung dah. Aku ingat nak balik dah esok,rupa2nya lom dapat gak. Patutnya gi Penang tapi show tu cancel. Aku mintak kazen aku hantar balik umah dulu sebab aku nak amek adik karat & bawak dia gi PARAM (PAsar RAMadhan). Semua berjalan
lancar sampai la dah nak balik. Ada satu keta dah halang laluan keluar masuk PARAM tu. Sorang abang cakap kat amoi yang takde moral tu dengan lemah lembut supaya dia alihkan kereta dia. Tau apa amoi tu buat? Dia tunjuk f**k kat abg tu.Tiba2 darah aku mendidih tengok amoi tak bermoral tu. Kebetulan aku pegang majalah,aku pun ketuk tingkap dia. Cis,dia boleh lak eksyen amek hanfon banggang dia & snap pic aku. Wah,berlagak sungguh amoi ni. Aku apa lagi,bukak beg camera aku & aku snap pic keta & plat dia. Nak amek pic dia ,dia tutup tingkap lak,so tak nampak muka dia.Polis datang,orang sekitar pun duk bising2 kat dia tapi dia tetap buat pekak. Abang polis tu siap dah panggil tow truck dah. Sudahnya datang sorang nyonya slowtalk dengan dia. Baru la dia nak beralah..Ish,aku rasa cam tak puas hati betul kat dia. So aku lampirkan sekali gambar keta dia untuk korang buat apa yang patut kalau jumpa amoi biadab ni..Ratap..
Jumaat 26 September 2008
Pagi gerak gi bank dengan adik karat, setelkan urusan bank pastu balik. Adik karat tiba2 diserang sakit kepala yang amat sangat. Kesian dia. Lepas solat Jumaat,aku,Kay,adik Karat & Jay (member baru kitorang) gi Low Yatt cari barang sket.
Agaknya dah memang rezeki kitorang,korang tau sapa kitorang jumpa? Ratap la..Punya la happy adik karat & kay dapat bergambar dengan dorang tu..Korang tau ke sapa dorang? Ala,jurujual Olympus je..hahahaha..kena..kena..
Pastu ingat sempat balik,rupanya tak sempat so kitorang kena berbuka kat Lemon Food Court. Nak tau apa kitorang makan? Pastu kitorang balik umah..Hari sabtu lak menjanjikan satu kisah perjalanan yang panjang kitorang berlima. Kerana kisah hari sabtu kisah yang penuh dengan cerita, boleh wat filem, so aku asingkan dalam 1 entry la ye..aku rasa memang boleh wat filem sebab cerita hari sabtu tu penuh dengan penat, marah, suka, sedih dan lain2..

No comments: