Wednesday, September 17, 2008

BlueBiru Racer

Korang ingt BlueBiru Entertainment ada artis atau model je ke..? BBE pun ada sorang pelumba handalan tau, tapi dia ni baru je dalam bidang ni dan dalam usaha untuk meragut tempat pelumba2 handalan negara.

Kitorang kat BlueBiru panggil dia Dikwan atau Ateh. Dikwan ni punya la komitmen dengan BlueBiru, sanggup tu ulang alik dari Slim River ke Selayang semata2 untuk terlibat sama dalam even kitorang. Wat masa ni lom ada lagi gambar Dikwan berlumba dapat disiarkan sebab dia lom bagi kat aku lagi. Korang nak soh dia jd wakil korang berlumba ke? Bagitau je aku ek. Tapi lumba yang halal je la. Lumba haram ni,dikwan tak leh join. Nanti sponsor marah..hahahaha

Satu lagi,dikwan berlumba motor, bukan kereta tau. Dia berlumba dengan tunjuk ajar Fuad yang bukak bengkel dengan abang dikwan. Bengkel tu ada kat PJ dengan nama Artree, so awal2 kenal aku panggil dikwan ni Wan Artree.

Korang jangan marah aku ngarut ni sebab hari ni hari percubaan aku buat blog so sukati aku la nak merapu apa pun kan. Lagi pun keje dah abis & tunggu masa nak berbuka lambat lagi. Sekian saja cerita dikwan.. hahaha

No comments: