Thursday, September 18, 2008

cubaan pertama



Selain cubaan pertama menghantar post dlm blog ni,ini juga cubaan pertama BlueBiru Entertainment melahirkan sorang artis JPop Malaysia yang pertama bernama Kay. Kay lahir dari keluarga seni. Masih ingat Dato Malek Ridzuan?


Jangan tak tau,ini juga percubaan pertama Kay muncul dalam persada seni tanahair dan bakal melahirkan single pertamanya akhir tahun ini. Kay merupakan bakal artis Malaysia pertama membawakan konsep JPop.


Sebagai menghangatkan kehadirannya dalam dunia seni tanahair, pada 20 September ini BlueBiru Entertainment akan menganjurkan majlis berbuka puasa bersama rakan media dan juga peminat Kay. Berikut maklumat tentang majlis tersebut:


20 September 2008

Restoran Rumpun Selera,Bandar Baru Selayang

Bayaran: RM16 seorang


Majlis ini akan turut diserikan dengan kehadiran beberapa rakan artis dan juga wartawan beberapa majalah hiburan tempatan. Jemputan akan dihadiahkan dengan beberapa door gift sumbangan Karangkraf, Celcom dan sebagainya. Peminat yang ingin trut serta boleh la menghubungi Alif (0122261709) atau Djebat (0127597151). Kay akan memperdengarkan lagu terbaru beliau Bisikan Hati dalam majlis itu nanti.


Alamak,cam formal sgt je ayat2 dlm posting ni..emm, ada ke yg nk baca ni kang..hahahahaaa..apa2 pn, utk tatapan sendiri, ini gambar orang kuat BlueBiru Entertainment.


Alif aka Adik Karat, Djebat & Kay dlm kolam kat Lost World of Tambun. Ha,cuba post tgk camne,blh x blog ni siarkn posting ptama ni. hehehehee...

No comments: