Thursday, September 25, 2008

Misi: Berbuka di Puchong

Assalamualaikum..sori harini lambat update blog ni. Alasan aku,saja nak bagi pic mak aku duk kat atas lama2..tapi sebab gian nak membuat entry & sebab arini aku last keje,so aku update la untuk korang semua.

Ceritanya, adik aku dah bising2,dah masuk 24 hari puasa aku tak pernah sekali pun sempat berbuka kat umah dia kat puchong tu. Bukan taknak,tapi sebab hujung minggu cuma ada beberapa kali je & setiap kali tu aku kena penuhi undangan berbuka puasa,so memang susah sikit la nak g berbuka kat puchong tu.
Tapi sebab taknak hampakan dia,semalam aku,adik karat & kay g jugak la. Selain sebab nak bawak anak sedara aku g shopping sket, awek adik karat tak sihat. Sebab adik aku & awek adik karat duk tak jauh,elok la kami setelkan dua benda sekali gus: berbuka kat umah adik aku & g jengah Al yang tak sihat tu.

Korang pun tau je la kan jalan jem camne. Tengok je la gambar2 tu. Kuar pukul 6 & sampai kul 7.15,dah waktu berbuka dah. NI juadah2 yang disediakan oleh adik aku yang tak berapa nak pandai masak tu. Tapi 3 kali jugak aku tambah bila kena sup ayam & sambal kicap..Peeeeeeeeeeeeeeehhh....

Lepas berbuka kami g rumah Al, lupa lak nak amek gambar..huhuhuhu.. Pastu g bawak adik & anak sedara aku beli baju raya, pun lupa nak amek gambar..huhuhuhu..Pastu rushing hantar adik aku & rushing lagi balik selayang. Nasib baik la adik karat yang drive,so kami sampai dalam kul 12 malam. Aku, tak larat terus tido..hahahaha

No comments: