Tuesday, February 10, 2009

Bertemu Sifu

25 Januari 2009
Damansara Damai, Selangor.

Pertemuan yang aku anggap satu pertemuan yang sangat bermakna. Aku kena akui, inilah sifu aku, orang yang aku anggap mentor aku dalam bidang foto ni. Tagline dia "belasah je bang" aku jadikan tagline aku..Jangan marah lak cik..hehehe
Ha,tiba2 lak kecik jadi mentor Shafri. Aku saja kenalkan dorang supaya aku & Shafri bukak mata bahawa kita kena sentiasa kena merendah diri. Kalau kita rasa diri kita hebat, ha, itu dia, ada orang lain lagi hebat. Itu yang aku belajar dari kecik. Thanks bro.
Untuk pengetahuan korang, aku sedang mencari pelabor untuk projek 2009. Sapa2 yang boleh tolong aku dapatkan pelabor yang boleh invest RM100K, bagitau la aku ye..Nampaknya dengan izin Allah, akan berdiri la satu lagi s2dio kat JB.

No comments: