Tuesday, February 17, 2009

Mangga Star Search - JB

7 Februari 2009
Plaza Angsana, JB.
Aku dapat jemputan dari majalah mangga untuk turut serta dalam Mangga Star Search yang dorang buat kat Plaza Angsana 7 Februari. Dah janji dengan Shafri jumpa kat Angsana sebab aku akan terus ke sana straight dari Kota Tinggi.
Ni antara artis2 yang terlibat hari tu. Patut ramai lagi macam Pija, tapi pija kena lak kuarantin sebab OIAM, so kakak dia, Naufara gantikan dia. Dafi & Ryzal sampai lebih kurang jam 3.00 petang sebab show Dafi cuma bermula jam 3.30.
Ada yang wat modeling, ada yang berlakon, menyanyi & mengacara. Pusingan di JB ni melibatkan 45 orang peserta. Pusingan seterusnya kat Penang pada 14 Februari & pusingan last dekat KL pada 21 Februari 2009.
Setelah 10 orang terpilih dari JB ni, pusingan separuh akhir akan berlangsung kat KL Tower pada 21 Mac 2009. Tengok la peserta no 012 tu, mula2 confident je, bila dah dekat giliran dia, blh lak dia cuak..hahahaha
Apa pun yang penting pendedahan untuk Shafri. Menang bukan matlamat utama. Apa yang paling menggembirakan, AC & Ryzal dari KRU mintak gambar Shafri untuk casting & lepas tu, kak zaha, Ketua Editor Mangga mintak aku bawak Shafri ke KL untuk fotoshoot majalah Mangga. Alhamdulillah..

No comments: