Tuesday, May 19, 2009

Fotoshoot

Bismillahhirrohmannirrohim..

Sementara tunggu gambar2 Wan, Lya & Ila siap diedit, aku kuarkan dulu gambar2 dorang bertiga. Kebetulan Wan datang JB, aku lak teringin nak cuba buat fotoshoot sekitar JB Waterfront yang terbengkalai tu, maka aku ofer la Lya & Ila untuk join sekali.
Ini pertama kali aku cuba angle ni, emm..apa pendapat korang ek? Nampak cam urban ke, nampak biasa2 je..?Sesekali buat cubaan gandingkan dua orang puteri iCon pun bukan kerje senang. Masing2 ada komitmen dengan kerja tapi berjaya jugak akhirnya. Patutnya Lin pun terlibat tapi Lin awal2 dah ke KL.Owh, untuk makluman korang, shoot kitorang pagi tu dibantu oleh encik Ali, housemate aku yang datang lepas habis tugas rasminye. Thanks Ali..

So, lepas ni insyaAllah aku akan uploadkan gambar2 Wan, Lya & Ila secara individu lak ye.

No comments: