Monday, May 11, 2009

Talk @ Poli JB

Bismillahhirrohmannirrohim..

Politeknik Johor Bahru
5 Mei 2009

Sebagai memenuhi jemputan adik2 student Poli JB, aku dapat pelepas untuk ke sana kul 8.30 pagi. Aku drive sampai Tesco Extra Plentong & janji dengan Syafix nak jumpa kat situ. Rupa2nya aku silap, Syafix cakap Tesco Seri Alam.
Syafix amek aku & kami terus ke Poli. Wah, jauh gile aku rasa sebab ni pertama kali aku ke situ. Korang ratap la gaya2 ceramah aku yang tak seberapa. Lama dah aku tinggalkan dunia ceramah ni..aduyai..
Bagaimana seni boleh menjadi sumber pendapatan. Isi yang aku bagi, ubah persepsi kita dan persepsi masyarakat, berfikir diluar kotak pemikiran.. & dorang pun serius mendengar..heheheKesimpulannye...Lepas tu sesi bergambar la pulak kan..hehehehe
Terima kasih kepada penganjur yang menjemput & sori sebab lambat buat n3 ni..biasa la, sibuk..ehehe
p/s: kredit kepada Syafix yang merakamkan gambar2 ni.

4 comments:

adamLUBA said...

wah wah wah! ada gambar lecture saya..wah wah! windu dia..T__T

Djebat said...

ha? sapa lecture adk?
hehehehee

adamLUBA said...

gambar no 5..atas! kiri...dia lecture advertising masa semester lima..masa tak kenal ingat garang..bila dah kenal..wahh! best giler...dia antara lecture yang kelasnya tak termassuk dalam senarai "mari ponteng!" ;p

Kasih Alyza said...

huhuhuh bg ceramah smp muncung2 molot tu, hahahaha semangat dear :D