Wednesday, June 3, 2009

iCon @ Plaza Pelangi

Bismillahhirrohmannirrohim..

30 Mei 2009
Red Box Plaza Angsana, JB.
Aku tak tau cerita, aku mesej Erin tentang aktiviti dorang aritu. Erin yg bagitau budak2 iCon nak berkumpul kat Plaza Pelangi sebab ada pertandingan Suara Karaoke Majalah Hai. Ramai yang nak masuk, jadi aku SMS semua budak2 iCon aktiviti sepanjang hari tu.Girls Day Out..Ramai gak yang datang. Gambar kat atas ni bukan semua ada tau. Lebih ramai dari ni & yang paling best, iCon je yang datang 1 group. Yang lain datang dengan family, kawan2 2-3 orang & ada yang datang sorang.Owh, aku lupa nak cakap. Aku gerak dari rumah dengan Azwan & Afiq. Azwan ni dah lama nak join aktiviti iCon, cuma baru kali ni je ada peluang. Masih lagi malu2 & dia marah kat aku sebenarnya sebab tak bagitau dia nak pakai apa. So dia pakai simple2 jek..hehehe.. Korang ratap la pic2 dorang ni ek..Azwan tak caya aku cakap dia ada bakat. Dia nak cuba tapi sebab lom ada kesempatan nak wat fotoshoot, ini je la yang sempat aku rakam untuk ratapan korang.Gambar ini untuk eksperimental jek..Wafi, fotografer iCon yang cool.Epi & Lya, tak payah suroh, dorang memang pandai membuat pose yang best2..Ini Anis. Aku kena marah dengan dia sebab salu dia tak dapat join aktiviti iCon..Mana la aku tau kn..heheheSementara tunggu event sebenar petang tu, aku sempat la lepak dengan artis2 yang terlibat. Yang ada petang tu, Aweera, Tomok, Alyah & Riz..Eh, sorang lagi ni artis mana..? Owh..Faiez rupanya..hahahaDetik2 manis warga iCon.. Syaz satu2nya peserta lelaki yang terpilih dikalangan 15 peserta akhir. Walaupun tak berjaya mendapat sebarang tempat, Syaz yang membawakan lagu Riz telah dijemput oleh Riz sendiri untuk berduet dengannya.
Ok la korang, ni antara yang sempat aku share dengan korang. Jangan lupa projek baru iCon, Filem Pendek iCon & iCon Extreme..Korang yang belum join iCon, masih nak tunggu & lihat lagi? Silakan..hehehe
p/s: malam tu Faiez belanja kitorang karaoke kat Diva 3 jam. Mekasih Faiez..Gile gempak sebab ramai orang baru yang join.

3 comments:

Cik.Bie said...

waaa...
sangat seronok..
rugi nye i dgn hafiz tak dapat join tyme tu..
jeles3..
next tyme kitorg mesti pg..!
;p
pape pon,iCon BEST..!!!

Djebat said...

macih..macih..
next time namau miss xtvt iCon tau

OshKosh BgOsh said...

erk plaza angsana dah ade redbox?