Tuesday, July 7, 2009

Fotoshoot SKiP

Bismillahhirrohmannirrohim..Aku tak sangka camni punya ramai yang datang bagi sokongan dan komitmen dalam projek SKiP ni. Group pertama 15 model & 12 fotografer. Kemudian datang lagi 4 model & 1 fotografer, menjadikan ini antara fotoshoot terbesar pernah di jalankan oleh iCon.

Aku tak nak cerita banyak2, korang ratap je la gambar2 ni ek. Lagi satu, ini cuma sebahagian yang aku sempat masukkan dalam blog ni. Yang lain masih dalam proses, so kepada yang gambar dia masih belum dimasukkan, tolong la jangan kecik ati dulu k. Aku akan buat n3 siri 2 lak pasni.
Ini lak gambar fotografer2 cilik iCon. Kalau dorang setuju, inilah group pertama Skim Perintis yang akan melahirkan fotografer muda profesional dalam jangkamasa 2 tahun dari sekarang.
Terima kasih kepada semua yang terlibat. Aku bangga dengan korang yang bersama2 menghidupkan iCon. Lepas ni, tunggu la siri kedua fotoshoot SKiP ek. Banyak lagi ni gambar2 yang akan aku masukkan.

3 comments:

adamLUBA said...

huaaaaaaaa...
bestnya! kawasan cantik..
model-model pun boleh tahan..

abg jebat..rasanya abg perlu pelbagai lagi pose para model..lagi cun klu boleh guna element2 di sekeliling sebagai props! skang apa yg dik nampak..semua model 'mood' dia sama saja..cuba pelbagaikan lagi 'mood'..pastu cuba plak cari candid sikit...musti cantik!

Djebat said...

thanks so much adam..
4 ur info, ini bru pringkat awal,
ramai model bru 1st time jd model utk fotoshoot,
so abg biarkn dorg explore diri sdiri..
next stage insyaAllah baru kita groom dorang..
Apa pn, thanks sgt ats pandangan adam tu..

Kasih Alyza said...

dear... kaji pic chot & de team pasti u got the answer ;)