Monday, November 23, 2009

iCon @ Gitu2

Bismillahhirrohmannirrohim

Kebetulan, petang aku dapat maklumat yang Apek & Gitu2 Production nak buat casting kat JB. Seperti yang aku masukkan dalam blog ni Jumaat lepas, aku war2kan mende ni pada iConians JB melalui sms. Sabtu, aku & Afiq gi ke Hotel Selesa Pasir Gudang. Di sana sorang lagi iConian menunggu kami iaitu Elmi. Yang lain2 tak dapat turut serta.

Malam aku maklumkan lagi pada iConians supaya datang beramai2 ke Tropical Inn Ahad jam 8 malam. So ni la antara yang hadir & menerima sijil pada malam tu.
Afiq
Elmi Afifi
Salleh
Semua yang terpilih
iConians bersama Apek & Angah

Ada antara yang hadir dah balik seperti Syafiq, Ila, Nurul, Ali, Tia, Mie dan lain2. Aku ucapkan terima kasih pada korang yang sempat memberikan komitmen pada malam tu. Lain kali kita berkumpul lagi. iConians support Gitu2..hehehe

p/s: banyak lagi gambar dalam myspace aku..

No comments: