Wednesday, November 18, 2009

La baikallah

Bismillahhirrohmannirrohim

Kul 6.30 pagi aku terus gerak gi umah Aleph & berkejar ke Airport Senai. Mama Aleph bagitau ayah akan masuk taklimat kul 7.30 pagi so kami kena cepat. Aku gunakan lebuhraya Senai-Pasir Gudang, cuma 22km je, so kalau ikot bajet aku memang sempat la.
Alhamdulillah kami sempat sampai & dapat cari family Aleph. Sebab malam kenduri aritu aku terlepas peluang amek gambar keluarga, kali ni awal2 aku dah mintak dorang posing..hehehe

Syukur sangat aku dapat ikot hantar ayah Aleph gi haji. Sebenarnya aku cuma menumpang,sebab aku dah takde peluang nak hantar ayah aku. Terasa nak nangis gak masa tu bila kenangkan hajat arwah ayah aku yang tak tercapai. Tapi kena la kontrol, hehe
Ya Allah, jemputlah kami semua menjadi tetamuMu ya Allah. Kami rindu menjejakkan kaki ke sana. Korang doakan la aku dapat bawak family aku gi umrah tahun depan. Tu hajat aku yang belum tertunai.

No comments: