Monday, November 9, 2009

Terkilan

Bismillahhirrohmannirrohim

Aku sedikit terkilan. Tujuan aku tubuh iCon ni adalah dengan niat yang baik, untuk menjadi ruang & memberi peluang kepada iConians mengembangkan bakat & minat mereka sehingga ke tahap maksimum. Malangnya, ada juga yang mengambil kesempatan, menyalahgunakan dan menyeleweng dalam iCon ni. Jadi sebelum benda ni menjadi barah, aku nak tegur korang direct je.

Aku dapat call dari seseorang yang memberitahu aku, gambar salah sorang model iCon telah digunakan untuk tujuan penyamaran. Individu tak bertanggungjawab tu telah gunakan gambar tersebut untuk laman web GAY dan menyamar menjadi model kita tu.

Secara tak langsung perkara ini menjejaskan peribadi model iCon tersebut & juga imej dan reputasi iCon keseluruhan. iCon mengutuk sekeras2nya perbuatan tersebut. Gambar yang diambil dari blog ni telah diambil secara tidak bertanggungjawab & digunakan pula untuk tujuan tidak bermaruah. Aku bagi amaran, jika aku tau siapa juga dalam dan luar iCon yang melakukannya, aku takkan teragak2 membawa perkara ini ke muka pengadilan.

Aku juga nak amek kesempatan ni untuk menegur beberapa orang yang menggunakan chat box sebagai tempat mencari musuh dan mencari gaduh. Jangan la buat tak senonoh kat sini ye..

Terima kasih.

p/s: Jangan lupa pertandingan nyanyian kat Giant Plentong tu..

No comments: