Thursday, March 18, 2010

Api & Air

Bismillahhirrohmannirrohim

Antara gambar2 yang aku suka tengok. Aku tengok objeknya, aku suka, aku snap & aku rasa puas. Walaupun ini cuma gambar eksperimen bagi aku, aku suka. Pertama kali aku amek gambar api.
Ni lak gambar epal dalam air. Aku patutnya guna lensa mikro kot. Nanti la bila ada rezeki aku akan beli satu.
Gambar2 lepas ni aku suka sangat sebab gambar air tu nampak detail. mungkin orang lain boleh buat yang lebih baik. Aku harap kawan2 & sifu aku boleh bagi komen gambar2 aku ni ek. Ratap la..
Owh, lupa nak bagitau. ni bukan gambar yang raw. Gambar ni aku dah edit untuk dapatkan hasil yang korang tengok ni.
p/s: kenapa orang susah nak hargai peluang yang ada depan mata? Ada yang sanggup berebut, bersusah payah, ada yang sanggup keluar duit beribu semata2 nak belajar & ambik peluang penuhi minat jadi pelakon. Tapi semalam, bila peluang terbuka depan mata untuk iConians yang minat berlakon, free lak lagi, dan lepas peluang tu aku sampaikan, cuma beberapa orang je yang respon dan tak sorang pun yang datang selain aku, Bad & Aleph.
Jadi aku terfikir, berapa serius & komited iConians yang ada sekarang ni? kita akan tengok..Hehehe..

No comments: