Thursday, March 25, 2010

Mari Membina Otot

Bismillahhirrohmannirrohim

Aku rasa bertuah. Walau pun nama aku Jebat, takkan la aku kena sebut aku berjebat lak kan. Haha.. Kalau korang nak kongsi tuah ni, jom join aku membina otot.

iCon akan menubuhkan Bonggol United dengan kerjasama Jabatan Belia & Sukan Johor. Nak tau apa Bonggol United ni? Hahaha.. Aktiviti angkat besi la. Aku dah kawtim dengan JBS Johor untuk sapa2 yang berminat nak main gym untuk mendapatkan bentuk badan idaman, boleh join Bonggol United ni sebab kata dorang, lagi ramai lagi bagus.

Model2 lelaki aku galakkan sangat2 main gym, setidak2nya badan korang ada shape tol tak? Tak de la pakai porch beg sepanjang masa..Hehehe

Ok camni, sapa nak join, baca info kat bawah ni:

Tempat: Gym Rakyat, Kompleks Belia & Sukan Larkin
Masa: 5 petang - 10 malam
Hari Latihan: Akan ditetapkan
Yuran: Pendaftaran - RM30, Bulanan - RM20
Kelebihan: Jurulatih disediakan
Koordinator: Zul - 0177362726

Sebenarnya iConians yang nak pergi daftar sendiri pun boleh tapi digalakkan kita daftar sebagai satu pasukan sebab akan diberi kelebihan. Kalau ramai, kita akan buat kumpulan2 kecik. korang pernah jumpa ke daftar gym semurah ni? Apa tunggu lagi?

No comments: