Thursday, March 4, 2010

Bengkel Interaktif iCon

Bismillahhirrohmannirrohim

Bengkel Interaktif iCon
Kompleks Belia & Sukan Negeri Johor(sebelah stadium Larkin)
7 Mac 20102-5 petang
Fee: RM2

Setiap Ahad, iCon akan menjalankan projek Bengkel Interaktif iCon yang bertujuan mengisi minda iConians dengan ilmu2 baru yang mungkin belum pernah diteroka sebelum ni. Korang maybe biasa dengar tentang mengenali potensi diri melalui tarikh lahir la, melalui bentuk kening la, melalui tulisan la. Korang mesti nak tau rahsia tubuh seseorang & korang mesti ada minat nak menjadi seorang yang boleh membaca bahasa tubuh.

Menjadi iConians adalah proses menjadi pemimpin, paling kurang untuk diri sendiri. Sebab tu aku selalu tekankan kat korang, faham betul2 makna iCon. Bukan masuk iCon untuk fun je tau. Korang pn mesti nak tau rahsia tulisan, rahsia tandatangan, cara2 memikat hati orang dan banyak lagi yang akan didedahkan dalam Bengkel Interaktif ni.

Dengan yuran yang cuma RM2 (berbanding bengkel mengenali potensi diri melalui tarikh lahir = RM425) untuk ilmu yang banyak tu, aku rasa tak patut korang tolak rezeki ni. Kalau korang nak beli buku pun mahal, pastu takde guru yang mengajar. Dalam bengkel 3 jam ni, kita akan ada aktiviti yang bergerak, tak boring dan tak ngantok.

Kalau korang minat, bengkel pertama Ahad ni kul 2 petang. Hubungi Enal 0177912152 & pastikan korang datang tepat pada masanya k.

1 comment:

Anonymous said...

salam,,,
x tau nk tanye ktner,,,
ley sy tau icon ni group under agensi or mane2 bdn?rakan mude or kelab belia?
tqvm,,, :)