Wednesday, March 17, 2010

Showcase @ Semenchu

BismillahhirrohmannirrohimAlhamdulillah, setakat ni, n3 ni yang paling banyak aku dapat masukkan gambar utk ratapan korang. Sebenarnya server aku yang macam hampeh. sebab aku tak dapat nak masukkan satu pun gambar2 ni dalam myspace aku. Sakit ati tol r.
Model: Murni & Haiqal
Antara fotoshoot yang sempat kitorang buat tengahari tu. Pakaian pengantin ditaja oleh Cikgu Jamal & isteri.Korang ratap la gambar2 yang ada ek..
Masa tengah sibuk shoot tu, aku tak ingat siapa tah yang bakar sampah kat belakang tempat kitorang shoot tu. Aku tak sengaja shoot gambar api tu & lepas tu, aku cuba lagi sampai terhasil la gambar yang korang tengok ni. Cantik kan..
Baha tengah shoot gambar Amer. Tiba2 aku ternampak perkataan WE ARE THE CHAMPIONS kat topi Baha. Itu pun jadi sasaran aku. HahahaModel: AmerModel: ShafriSengaja nak peragakan baju Limited Edision iCon. Amacam? Cuma ada 30 helai je dalam dunia. Hehehe..Bergambar beramai2 depan kedai Cikgu Jamal sebelum bertolak ke Desaru.
Kami mengucapkan jutaan terima kasih kepada Cikgu Jamal & isteri serta penduduk Felda Semenchu atas sambutan yang diberikan. Setidak2nya nama iCon telah terlekat dipintu kedai Cikgu Jamal. Hehehe..

No comments: