Friday, March 19, 2010

Irfan Khairi

Bismillahhirrohmannirrohim

Aku dapat email dr Irfan Khairi, Jutawan Internet terkenal. Aku harap korang boleh amek peluang ni. Sayangnya aku dah terlibat dengan Seminar dr Azizan kat UTM. Ni kandungan email tersebut:

Salam sejahtera Jebat,
Suka saya umumkan satu sesi kongsi ilmu percuma bertajuk "Rahsia Menjalankan Perniagaan Dari Rumah Secara Automatik" yang akan di adakan di Johor Bahru hari Ahad ini:

Rahsia Menjalankan Perniagaan Dari Rumah Secara Automatik
Speaker: Irfan Khairi
Tempat: Crystal Crown, Johor Bahru
Tarikh: Ahad, 21hb mac 2010
Masa: 2.30 petang - 5.30 petang
Masuk: Percuma

Dengan teknologi Internet, memulakan perniagaan Internet dari rumah menjadi semakin mudah. Bukan itu sahaja, perniagaan yang dijalankan boleh diautomasikan 100%! Di sesi saya ini, saya akan dedahkan strategi yang saya sendiri telah gunakan selama 10 tahun bagaimana mendapat keuntungan secara automatik sepanjang tahun menggunakan Internet.

Kaedah ini, sememangnya ramai usahawan Internet Malaysia terlepas pandang. Dan yang paling bestnya, sesi saya ini adalah percuma ditaja oleh StormReaders2U!

Sekiranya pada hari Ahad ini (21hb Mac), Jebat & iConians mempunyai masa terluang, apa kata sertai kami! Saya pasti, teknik dan kaedah yang saya sampaikan sememangnya amat efektif & powerful dan boleh diaplikasikan pada apa sahaja perniagaan yang dijalankan.

Sekiranya berminat untuk sertai secara percuma, ikuti langkah di bawah. Oleh kerana tempat hanya terhad kepada 200 tempat sahaja, pendaftaran percuma atas first-come-firt-serve sahaja.

Warga JB yang ingin hadir secara PERCUMA, sila hantarkan email kepada sales@rahsiainternet.com bertajuk "PERNIAGAAN AUTOMATIK JB 21/3"

Sertakan di dalam email maklumat berikut:
NAMA
NO. HP
EMAIL
JUMLAH PESERTA

Juga ingin mengambil kesempatan ini, kerana ramai yang meminta saya mengendalikan seminar percuma sebegini di luar kawasan KL. Insyaallah, berita baik pada bulan March & April nanti, kami akan mengadakan "mini tour" ke Alor Setar, Johor Bahru, Ipoh dan juga Kota Bharu. Tempat-tempat lain akan diumumkan kelak melalui email.

Jumpa Jebat di Crystal Crown, Johor Bahru Ahad ini!

-Irfan Khairi
Kuala Lumpur

BONUS PERCUMA UNTUK PESERTA SESI BERSAMA IK di JB "Strategi Menjimatkan 80% daripada Masa Anda"

Warga JB yang menyertai sesi percuma pada hari Ahad ini bukan sahaja akan mendapat ilmu daripada sesi ceramah Irfan Khairi, tetapi juga akan menerima sebuah e-book Irfan Khairi secara PERCUMA bertajuk Laporan X: Demi Masa "Strategi Menjimatkan 80% daripada Masa Anda" berharga RM20 secara PERCUMA.

Zaman ini, tentunya ramai yang bekerja sepenuh masa dan tiada masa untuk memulakan dan menjalankan perniagaan secara sambilan. Sesi ceramah Irfan Khairi bertajuk "Rahsia Menjalankan Perniagaan Dari Rumah Secara Automatik" beserta ebook "Laporan X: Demi Masa" pastinya akan memberi anda idea dan strategi bagaimana anda boleh menjalankan perniagaan secara mudah dan dalam masa yang singkat dan lebih terurus!

Daftar segera!
Warga JB yang ingin hadir secara PERCUMA dan mendapatkan ebook percuma DEMI MASA, sila hantarkan email kepada sales@rahsiainternet.com bertajuk "PERNIAGAAN AUTOMATIK JB 21/3"

Sertakan di dalam email maklumat berikut:
NAMA
NO. HP
EMAIL
JUMLAH PESERTA

No comments: