Wednesday, March 17, 2010

Picnic Santai @ Desaru

Bismillahhirrohmannirrohim

Aku agak terkilan kerana gambar2 Desaru terlalu lambat aku masukkan dalam blog ni. Kesian kat kawan2 yang turut serta. Dah la lambat, tak banyak lak gambar yang boleh masuk.

Aku tak pastu, masalah server ke masalah blog ni, tapi Alhamdulillah akhirnya dapat juga aku masukkan untuk ratapan korang walau pun tak banyak. Gambar2 lain aku akan masukkan dalam myspace aku k.

Masa iCon wat Picnic Samtai kat Desaru aritu, agak ramai jugak yang turut serta. Kalau korang nak tau, sampai kat Felda Semenchu, kami dijamu oleh cikgu Jamal & isteri. Ramai jugak la belia2 Felda yang datang meraikan ketibaan rombongan iCon.

Lepas je makan, model & fotografer pun mula la sesi Fotoshoot & Mini Showcase yang pada aku merupakan pengalaman baru. Gambar2 fotoshoot ni aku akan cuba masukkan lepas ni k. So sekarang ni, korang ratap la dulu gambar Desaru. Projek seterusnya, jangan lupa lak. iCon akan wat trip ke Pulau Tioman dalam siri Projek iCon Jelajah Pulau. Kalau korang nak turut serta, rujuk iklan kat atas blog ni & info dalam n3 sebelumnya. Jom la kita beramai2 ke Tioman.

1 comment:

Anonymous said...

nice pic..cam best je background to kan..