Saturday, May 8, 2010

Happy Birthday Mak

Bismillahhirrohmannirrohim

7 Mei 1957 mak aku dilahirkan. 7 Mei 2010 umo mak aku 53 tahun. Alhamdulillah mak diberi kesihatan & masih lagi kuat menjalani hidup berdua dengan adik aku kat Waha.

Semalam birthday mak, esok Hari Ibu. Syukur aku masih lagi ada mak. Aku akan hargai dan jaga mak sepanjang hidup aku selagi mata mak masih celik. Takkan ada seorang perempuan secantik bidadari, sekaya Ratu Balqish punn yang dapat menggantikan seorang mak. Setiap orang cuma ada seorang mak saja didunia ni.

Apa pun alasannya, apa pun yang terjadi, hargailah mak korang. Mengalah la, berlembut la, sayangi la mak korang. Adik2 aku, takde yang paling aku senangi selain dari korang santuni mak korang.

InsyaAllah, tahun depan kita akan buat sambutan Hari Ibu secara besar2an.

No comments: