Thursday, May 14, 2009

Kalian: Adam-Shee-Adif

Bismillahhirrohmannirrohim..

Aku tak tau kenapa, kali ni aku berhenti lama, merenung membaca blog2 mereka. Aku bukak blog www.adamluba.blogspot.com dan aku rasakan kerinduan yang Adam lontarkan. Setiap satu gambar sentuhan Adam menerbitkan rasa sebak kat hati aku. Dan tulisannya tentang kerinduan buat aku makin sayu.
Bila aku jengah blog www.adifdas.blogspot.com, sekali lagi aku berhenti lama. Aku rasa kerisauan yang Adif rasa. Aku takde jawapan kenapa, tapi kerisauan Adif menyebabkan terlintas doa dihatiku semoga semuanya selamat.
Tak mungkin aku tinggalkan blog adik nakalku www.shasheera.blogspot.com. Ada sedikit keriangan yang mengubat kerinduan, kesayuan dan keresahan. Memang dia sentiasa riang seperti yang mataku lihat. Shee malaikat kecil yang tak nak tengok orang lain sedih.Korang: aku tak penah jumpa mereka semua. Aku tak pernah kenal hati budi mereka tapi aku takde jawapan kenapa aku sayang, aku suka malah aku rasa aku sebahagian dari mereka. Selain Adam, aku belum pernah lagi bercakap dengan Shee & Adif, cuma berchating sikit2, itu pun dlm komen2 blog ni ha.. Tapi aku rasa rapat sekali. Lalu aku simpulkan, itulah keikhlasan persahabatan dorang yang mengalir ke hati aku pulak.
Kalian: Abg tak pernah harap apa2 dari kalian. Persahabat dan persaudaraan yang kalian bagi pada abg sangat unik. Tak pernah disentuh tapi terasa. Abg bangga dapat kenal kalian semua. Teruskan la persaudaraan itu ek..
Djebat: Teruskan keje keras ko Jebat. Tahun ini tahun KEJAYAAN & KEKAYAAN.

7 comments:

adamLUBA said...

adeh!
hoyeehh!! entry khass!! cayalaaahh abg jebat!

kami akan sentiasa sokong abg jebat..
kan adif kan?
kan shee kan?

adam, adif, shee: "YER!"

^__^

Djebat said...

hehehe..

adifDAS said...

ya adam..
entry khas utk ita
huhuh
trima kasih abg
walaupun kta tak kenal tp abg sgt cool
doa kn ayah saya supaya shat sejahtera

Unknown said...

wah entry khas utk kitorg! abg djebat best! nnt kite jumpe ;D

adamLUBA said...

adif! apa plak utk ita..sapa pulak si ita tu? -___-"

yeh yeh! shee..jgn jumpa berdua..ajak saya sekali..pastu ajak adif, pastu kita round2 kL (erkk..kena kL ke?lain tempat tak boleh?) pastu kita shoot gambar..(adeh! saya sangat suka travel dan shoot) huaaaaaaaaaa!!!!

Djebat said...

nak sgt2 jmp korang..
mesti best..
nnt la abg plan dgn adam,
kitorg trn KL jmp shee & adif ek..
xpn kte trn penang ramai2 jmp adam..
hehehehe..
korg bl lak nk trn JB?

adifDAS said...

huhu
ita itu adalah kita adam
aalalalal
abg kebat
jb jauh la..
trun la kl
sempoi..
mari berjalan2 sambil bergambar
yeahhhh