Wednesday, September 30, 2009

Aku kata

Bismillahhirrohmannirrohim

Aku tengah mencuba satu usaha untuk Dana iCon. Sehingga setakat ni aku rasa takde siapa pun yang amek berat atau amek tau tentang perkara ni kecuali beberapa orang yang benar2 faham aspirasi iCon. Kebanyakan hanya menjadi pengikut, bertanya bila ada fotoshoot, bila ada event, kalau dapat datang dia akan datang & kalau tak dapat datang dia akan bagi alasan.

Terus terang juga aku kata, aku belum melihat iConians menjadi iCon kepada yang lain kecuali beberapa orang yang sangat sedikit jumlahnya. Aku faham kerana iCon baru saja berusia 11 bulan. Tapi bila kita nak mula?

Ok, berbalik kepada usaha untuk Dana iCon tadi, aku memerlukan bantuan mereka yang sanggup membantu. Siapa yang berani membantu, harap dapat hubungi aku 0127597151 segera. Dalam usaha ini, aku petuk kata2 Irfan Khairi:

No comments: