Tuesday, September 8, 2009

Buat Duit 2

BismillahhirrohmannirrohimLama jugak Arez cerita pada aku tentang 1 projek yang sedang diusahakannya. Patutnya 5 Jun 2009 lepas aku buat taklimat untuk iConians tentang projek ni. Dalam paper, dorang kata ini Projek Subsidi untuk semua golongan.

Malangnya sebab kesibukan masing2, taklimat 5 Jun tu terpaksa ditangguhkan. Sampai la rezeki kami berjumpa kat KLCC aritu, cerita projek ni bersabung lagi. Aku masih menaruh harapan supaya projek ini menjadi satu sumber untuk Dana iCon.

28 Ogos Arez call aku & bercerita lagi. Alan pun sama. Arez kata Konsortium Koperasi & Biro Angkasa dah bagi surat meluluskan projek ini untuk dibawa kepada ahli2 mereka yang berjumlah sekitar 1juta orang. Alan yakinkan aku untuk meletakkan 1 akaun untuk iCon. Maka aku usahakan juga supaya iCon membeli 1 akaun dalam projek ni.

Akhirnya semalam masa aku call Alan, dia bagitau aku berita tentang Jiwa Realiti dah keluar kat Kosmo 7 September. Aku beli & aku baca. Kalau korang nak tau lebih lanjut bagaimana projek Jiwa Realiti ni, call je aku direct k. Aku cuba usahakan ini sebagai sumber kepada Dana iCon. Kalau korang nak buat duit jugak, jom.

Mana2 persatuan yang nak jadikan ini sebagai sumber modal mereka pun boleh join. Aku just sampaikan apa yang baik.

No comments: