Tuesday, September 15, 2009

Persiapan Raya

Bismillahhirrohmannirrohim Macam2 orang dah prepare untuk raya yang tinggal lebih kurang 4 hari je lagi. Aku? Takde satu apa pun yang aku persiapkan sebab aku dah 3 tahun tak berhari raya. Sejak aku kehilangan pada 1 April 2006, ini tahun ke 4 raya itu kosong bagi aku.

Demi mak & adik2, aku ceriakan jugak muka, tunjukkan jugak aku happy tapi jiwa aku kosong. Ahad ni, raya datang lagi. Aku tak tau adakah kali ni raya akan bermakna bagi aku dengan keluarga besar yang baru, iCon.

Salam lebaran untuk korang, yang menyambut raya dengan lebih bermakna.

3 comments:

Kasih Alyza said...

xpa xpa, bole dtg beraya gan i dan juga iConians2 Penang lalalalala :p

ah_mOyya... said...

salam pekenalan lagi..
saya hyda..
merangkap kawan baru kenal semalam..
still remember..??
tamo sedey2 deyh..
raya tu kan tanda kemenangan orang Islam bepose sebulan..
jgn la tunjuk kan muka ceria kamu dengan mak secara tepakse..
xbaek deh..
senyum kan sedekah..
so,,kalaw nak besedekah kene ikhlas..
tol x..??
ngee~

desire said...

'barang' yg lepas..usah dikenang..kalau dikenang meracuni diri..slamt hari raya bro..