Monday, November 16, 2009

Perlantikan Baru

Bismillahhirrohmannirrohim

Sukacita aku nak kenalkan kat korang 2 orang pengarah iCon yang diamanahkan menerajui iCon Design KL & iCon Model KL. Mereka ini akan bertanggungjawab menguruskan setiap aktiviti, perancangan projek dan sebagainya dalam bidang masing2. So aku amat2 berharap, korang yang berminat dalam bidang yang disebutkan, boleh berhubung terus dengan Pengarah2 berkut:

Mirul Feizzy
Pengarah iCon Design
www.myspace.com/hafiezzy
Kos Serani
Pengarah iCon Model
www.myspace.com/kosserani

Kalau ada yang aku tertinggal harap korang ingatkan aku ye sebab aku pun belum dapat laporan terkini dari meeting iCon KL semalam.

Aku dimaklumkan, Mirul & Kos dah ada perancangan masing2. Seperti yang dimaklumkan kepada aku, Kos nak buka kelas grooming & modeling iCon. So kalau korang berada di sekitar KL & berminat nak mengikuti kelas tersebut, boleh rujuk terus kepada Kos. Begitu juga Mirul yang dah bincang dengan aku beberapa projek yang akan dijalankan dibawah iCon Design. Aku harap Furin & semua designer iCon boleh berhubung terus dengan Mirul k.

2 comments:

Secret Writer said...

Thanx, terharu sangat...dan buat semangat saya semakin berkobar nak melahirkan bakat2 Iconis yg berminat dalam bidang Modelling, biarlah kita realisasikan bersama dan buktikan Iconis boleh dan adalah ertinya juga kita berpersatuan mcm ni...semua dapat faedah ikut bakat dan minat masing2. Pada Iconis yang minat menari...ada ruang dan kategorinya, pada yang minat berlakon pun ada ruang dan kategorinya begitu juga yang minat modelling, kita akan asuh dan gilap bakat mereka

Djebat said...

Thanks Kos, inilah yang selama ni iCon usahakan..
Jap..Jap..iConis tu apa? kalau merujuk kepada semua ahli iCon, kita pggil dia iConians la..heehehe