Tuesday, January 19, 2010

iCon @ Trek Selebriti

BismillahhirrohmannirrohimSejak awal bila Enal bagitau nak buat Ambush Makeover, aku terus cadangkan buat masa Af kat The Zon. Tujuan aku, serampang bermata2.. Pertamanya projek berjalan, kedua, sapa tau iCon dapat masuk Trek Selebriti?
Ahad tu, pagi2 lagi Enal dah ready & aku dengar2 Jimmy dah sampai. Memang niat aku nak pastikan Jimmy trek kitorang. Tak dapat lama, sekejap pun jadi la. Promosi percuma, nama iCon disebut dalam Astro.
Orang nak cakap gila glamour? Publisiti murahan? Silakan, sebab kalau tak kita yang usahakan mende2 camni, ada ke orang lain nak buat. Sapa tau, hari ni publisiti murahan, esok2 projek iCon boleh jadi projek Astro. Aku bercita2 tinggi nak meletakkan iCon dalam industri. Setiap iConians kena ada cita2 untuk gerakkan sama2 & inilah permulaannya.
Korang ratap la gambar2 yang sempat aku snap masa Jimmy interview Enal.
Aku secara peribadi ucapkan thanks kat Enal sebab tak sia2 usaha kami buat Ambush Makeover pagi tu. Sebenarnya projek ni dirancang spontan bersama Wanshah, Badrul dan beberapa orang lagi. Projek Ambush Makeover pertama kali dibuat di Angsana Johor Bahru & insyaAllah akan diteruskan lagi. Syabas iConians. Tunggu, kalau ada rezeki kita, Trek Selebriti Ujibakat AF8 di The Zon Johor Bahru, nama iCon akan muncul dikaca TV anda.

No comments: