Friday, January 1, 2010

Lensa iCon

Bismillahhirrohmannirrohim
Melangkah ke tahun 2010, iCon mula melebarkan sayapnya ke bidang bisnes. Dengan konsep santai Lensa iCon akan memasuki pasaran dalam masa terdekat. Oleh itu, semua fotografer yang bernaung dibawah iCon yang berminat dijemput menyertai Lansa iCon manakala iConians yang bernaung dibawah iCon Photo akan diserapkan sebagai fotografer Lensa iCon.

Apa bezanya iCon Photo dengan Lensa iCon?
iCon Photo merupakan persatuan yang menganjurkan bengkel2, kelas2 dan sebagainya untuk melahirkan seorang fotografer. Menjalankan pelbagai aktivitinya sebagai persatuan.
Lensa iCon menjalankan perniagaan dan blognya sedang dibangunkan. Fotografer yang dilatih di dalam iCon Photo secara automatik akan bekerja terus dengan Lensa iCon, dibayar gaji setimpal & bergerak seiring dengan matlamat mengumpul keuntungan.

Kekuatan Lensa iCon.
Lensa iCon terdiri daripada fotografer, pasukan designer & juga pasukan pemasaran. Oleh itu, fotografer tidak perlu membuat marketing, tidak perlu melakukan kerja2 mengedit dan sebagainya. Pakej2 yang disediakan akan dimasukkan ke dalam blog Lensa iCon dalam masa terdekat.

Fotografer, designer & sesiapa saja yang berminat dipelawa untuk turut serta. Sila hubungi 0127597151 untuk maklumat lanjut.

No comments: