Friday, April 16, 2010

Jamu Mak Dara

BismillahhirrohmannirrohimKorang, antara peristiwa kelakar dalam hidup aku ialah, iCon dijemput menyertai Bengkel Cantik & Sihat Bersama Jamu Mak Dara. Seperti biasa aku cuba memberi sokongan sebaik mungkin & aku jemput iConians untuk turut serta.Pada hari tu, yang join cuma aku, Baha, Bad & Zairul. 4 orang lelaki dikalangan beratus orang wanita. Ye, HANYA 4 orang lelaki. Hahaha..

Aku pun sebenarnya tak faham, mana orang pompuan dalam iCon ni? Mana komitmen iConians? Ini projek orang, kalau projek sendiri, tak tau la aku nak cakap camne kalau yang turun cuma banyak ni. Aku mintak maaf awal2 la kalau korang tertinggal banyak bende sebab yang tak nak, tak boleh & tak minat adalah korang sendiri.

Malu sey, dah la kitorang jadi spesis yang dilindungi dalam bengkel tu, ye la, 4 orang lelaki dikalangan ratusan wanita, mesti la jadi perhatian, kan.. Dorang lak bercerita hal luar dalam orang pompuan. Luar boleh tahan lagi la, ni yang dalam ni. Bila dorang nak cite detail sket, kitorang kena keluar..aduyai, malunya..hahahaha

So untuk korang, sekurang2nya kitorang 4 orang lelaki ni bertambah sedikit ilmu sebab kitorang datang bengkel tu. Yang tak datang, hehe..

Lepas ni iCon akan buat lebih banyak lagi kerjasama & projek sendiri. Siapa taknak aku tak paksa.

No comments: