Monday, April 26, 2010

Tulis Nama Dibulan

Bismillahhirrohmannirrohim Bulan pada 25 April 2010
11:54:02 malam
Subhanallah..Segala pujia2an hanya kepadaNya. Aku dapat inspirasi nak shoot gambar bulan ni malam tadi masa lepak2 dengan iConians di Restoran Laris. Sebelum ni pas aku cuba tapi tak dapat2 gak nak shoot gambar camni. Tapi rupa2nya dengan teknik yang betul, Alhamdulillah, puas hati aku bila berjaya jugak merakam gambar bulan.

Memang aku belum puas hati selagi tak dapat rupa bulan yang betul2 sharp tapi sebagai percubaan, setakan ni syukur lah..aku suka..Untuk lagi puas hati, aku berjaya tulis nama atas bulan tu..hahaha
Perhimpunan iConians Johor
Tarikh: 2 Mei 2010 (Ahad)
Tempat: Auditorium Tasik Merdeka, (berhampiran JB Catering)
Masa: 3.30 Petang
iConcept: Merah, Hitam, Putih (Kalau ada baju iCon, pakai baju iCon) Agenda: Rombakan & Penstrukturan

1 comment:

Nazri said...

patut la cantik jer pic bulan tu...
bukan ari tu adalah ari jadi seorang budak tu ker...