Wednesday, April 7, 2010

D'Rough Mixture

BismillahhirrohmannirrohimBaru2 ni, D'Rough Mixture menggunakan nama D'Island untuk bertanding dalam pencarian band JB Star yang berlangsung di Angsana dan amat membanggakan bila seolah2 tidak dapat ditandingi oleh mana2 band. D'Rough Mixture muncul juara.
Aku nak iConians kenal band D'Rough Mixture yang bakal muncul dalam Rentak Juara RTM tak lama lagi sebagai persediaan menyokong band pertama iCon yang pergi sejauh ini. Dengan sokongan dan dokongan Shasha Studio, D'Rough Mixture giat berlatih untuk menempa nama sekali lagi dalam Rentak Juara nanti.
Terdiri dari 6 orang pemuda yang berani mengetengahkan muzik mereka, D'Rough Mixture bakal menjadi satu lagi penggegar industri muzik negara, InsyaAllah.
Dalam n3 akan datang, kalau sempat aku akan kenalkan ahli D'Rough Mixture. Ini juga merupakan cabaran kepada peminat2 muzik & band2 yang ada dalam iCon tapi masih lagi segan2 nak menonjolkan bakat.

InsyaAllah kita akan adakan busking seperti yang diwar2kan oleh ezam dalam masa terdekat ni & harap korang peka dengan info yang akan diberi dari masa ke semasa k.

5 comments:

Mohammad Roslan said...

Good Band bro...insyallah boleh berjaya sekiranya dapat jaga mereka sebagai satu kumpulan..."satu untuk semua, semua untuk satu"...band Melayu banyak gagal kerana apabila berjaya "berpecah".

hamryona said...

semoga D'rough Mixture akan terus berjaya menjadi Raja Rentak Juara dan berjaya menggapai cita2 yang di impikan

haloha gurl said...

hehe

haloha gurl said...

D'rough mixture amat membanggakan negeri johor kerana satu-satunya
kumpulan yang datang dari johor yang dapat pergi ke peringkat separuh akhir rentak juara 2010..

haloha gurl said...

hye2........saya sbagai kwn dari vokalis kumpulan D'rough mixture selalu mendoakan kejayaan yang beliau tempuh selama nie...i want 2 say...your voice very2 nice..tahniah dikurniakan bakat yan sedia ada...pe2 pun selamat maju jaya dan harap pergi ke peringkat akhir dan menjadi juara..nyanyi2 gak,keje mesti ditumpukan gak k..