Tuesday, November 4, 2008

Kepada Yang Setia

Bersama orang yang bernama Djebat ni, korang kena banyak sabar. Kalau tak sabar,berenang wak, sungai besar..hahahahaa..(alah, dialog dalam cite Pendekar Bujang Lapok la, tu pun nak tanya)
Ingat senang ke nak menghadapi hari2 tanpa korang yang selama ni banyak bagi sokongan, semangat & inspirasi pada aku. Kadang2 orang tak sedar yang kita hargai dia sangat2 maka dikatanya kita tak menghargai dia. Kadang2 orang rasa dia disayangi walaupun kita tak tunjukkan kita sayang dia.
Aku lain, kalau nak bagitau sesuatu, terus terang je. Selalu bergaduh, selalu selisih pendapat, selalu prasangka, terlalu memnyayangi, selalu risau, itu kelemahan aku. Tapi persaudaraan ajar aku banyak perkara. kadang2 orang tak boleh terima cara kita. Tapi takkan la kita nak ubah cara kita demi untuk puaskan hati orang? Siapa kena faham siapa?
Kat sini la bertolak ansur tu satu kuasa yang bermanfaat. Kadang2 kita tak nampak apa yang kita buat tu salah, apa yang kita buat tu "life", tapi ingat la, tak semua yang kita fikir betul tu sebenar2nya betul. Jadi sedialah untuk dipimpin. Aku boleh memimpin tapi kadang2 aku juga perlu dipimpin. Siapa yang nak pimpin aku lak?Syukurlah aku dianugerahkan dengan korang yang sedia dipimpin dan sudi lak memimpin aku.
Jadi pada korang2 yang setia, terima kasih sangat2, terima kasih tulus dari hati aku untuk korang:
Kasih
Sharil
Aim
Angah
Ain
Mumu
Dikwan
Adik Karat
Dik Shah
Al
Selain tu, terima kasih gak la untuk sahabat2 aku kat Mahkamah KL,
Hafaz
Kak Nab
Mas
Linda
Iqa
Fareez
Liza
Fiza
Ayu
dan lain2 yang rajin baca blog aku.
Aku tak lupa antara orang yang menjadikan hidup aku berwarna warni,
Alif Razali
Tadox
Mantoya
Setiap kali aku menadah tangan berdoa, akan ada doa untuk korang & jangan lupa doakan aku kat sini ek. hehehe

4 comments:

Kasih Alyza said...

ya, haruslah yg bernama Kasih nie u terima Kasih dulu ya, muahahah..

xkira la u kt mana, janji u slamat dan hubungan kita semua x putus krn tu lbh penting dr segala2 nya...

Faryal Adzrin @ Al said...

cayunkkkkk abg....thnx 4 evrythings

syafixhebat said...

ai, tak mmb2 kat kl je?
mmb kat jb pn ada gakz kan.
hahaha..

Faryal Adzrin @ Al said...

abg..nape name al kt level plg bwh skali ni...akak la yg plg atas...xleh jd ni...