Friday, November 14, 2008

Model & Fotografer Ditemui


Ingat gambar ni? Ingat tajuk tu? Ingat permintaan aku? Hari pertama aku iklankan cite ni aku dah dapat contact epie. Thanks to those yang membantu. Dari epie aku dapat contact Kecik lak. Now Alhamdulillah, dua2 jadi buddy aku. Epie model & Kecik Fotografer. Dorang dari Prestiges Modelling & Photography Community.
Dari epie aku banyak gak tau tentang Prestiges & interested nak join komuniti tu. Korang nak kenal Prestiges, www.myspace.com/prestige2u
Kecik lak Fotografer Pro yang berpengalaman amek gambar untuk astro, AF1-AF6 & macam2 acara besar. Dalam usia 21 Kecik dah ada syarikat sendiri. Aku admire dengan keje dia & bangga dengan pencapaian dia sekarang. Korang view la http://s2dio-photography.blogspot.com
Kecik ramai kenalan seluruh Malaysia. Johor? Ada beberapa nama besar yang dia kenal & nak kenalkan aku kat dorang. Ni namanya rezeki hari Jumaat.

No comments: