Wednesday, November 5, 2008

No story mory

Selain laporan meredah jalan 20km & menempuh 9 trafic light setiap pagi, aku lom dapat apa2 lagi kisah menarik untuk aku kongsi dengan korang. Kira lampi gak la aku ni kan.. Owh, bila ingat2 balik, berjauhan dengan korang,aku macam takde sumber. Ya Allah, kembalikan la kekuatanku..

Selain cerita kerja yang belum lagi hot, setakat berjumpa staf2 baru, cerita cari rumah lain untuk disewa supaya tak lagi meredah jalan 20km & menempuh 9 trafic light tu, aku cuba untuk cari apa yang seronok untuk dikongsi.
Aku jadi buntu tanpa objek untuk aku tembak dari lensa camera aku tu. Tau tak, last masa kenduri aim, lepas tu aku tak pegang camera langsung. Takpe la, aku cuba sesuaikan diri..

Owh, pagi ni aku dapat berita dari Andy Infinatez yang single Kay dah almost 90% siap. So aku kena ready dengan fotoshoot, designing & packaging single tu. Emm..mana nak cari modal ni ek..? Semalam pun Kay maklumkan dapat tawaran show kat Kedah bulan depan so aku kena standby sebab aku akan turun ke sana sekali.

Nota: Adk karat ada janji sesuatu dengan aku, hehehe..
Tengahari ni kawan lama aku nak bawak lunch. Ha, hope aku dapat amek gambar & wat story best sket untuk korang.

Nota: Kes Norman Hakim & Memey, kita tak tau sapa salah sapa betul. Harap korang tak wat cite sendiri tau. Tak elok cite hal orang. Baca pastu diam2 sudah. hehehe

2 comments:

adamLUBA said...

abg jebat...
shoot jaa apa2 yang nampak depan mata..huhu..dimana abg berehat..abg shoot ja..ngee ngee~(sayep selalu buat camtu)

erkk, datang kedah untuk show?oh oh..datang gitau, sayep asal kedah..hohoho

Djebat said...

wah,klu abg ada show kat sna nnt blh r abg jumpa adam kn? mb buat 19-21 disember dik..i'll let u know..
thanks view blog abg..