Friday, April 10, 2009

Adam Luba

p/s: Teringat masa kecik-kecik dulu, aku selalu ditanya - "adam! bila adam dah besaq nanti, adam nak jadi apa?", soalan tu cukup payah untuk aku nak menjawab, sehinggalah umur aku 9 tahun. Masa tu aku bertekad nak menjadi pelukis komik kerana masa tu hanya melukis yang aku tahu.Pada masa tu, hari-hari aku melukis, tak kira di mana-mana pun, buku sekolah, buku teks, dinding umah, dan bila dah bosan semua tu, aku lukis di lengan dan kaki aku pula. Pernah di antara kawan-kawan yang nasihat aku, supaya jangan jadi pelukis, sebab kerja macam tu tak der masa depan katanya.

Adam, abg nak ko tau, statement ni buat ko jadi dekat sgt dgn abg.

2 comments:

adamLUBA said...

hoh! abg pun nak jd pulis komik gak ker?

Djebat said...

lebih kurang r..
tp abg x teruskn..
tgk2 adk abg yg mewarisi..
hahahaha