Friday, April 10, 2009

Catatan Anak Wayang Astro di JB

Inilah tempatnya,yang aku snap guna biasan pada Hotel New York. Hotel Grand Paragon, JB.Antara yang amek bahagian. Masa aku snap2 gambar dorang ni, ada sorang cameraman Astro pandang aku semacam je. Jadi untuk menyedapkan hati brader tu wat keje, aku biarkan la dia teruskan usahanya tu. jadi, ni je la gambar2 yang dapat aku snap.Bila tak boleh amek gambar peserta, aku amek la gambar budak2 ni. korang ratap la.

Ni kira first shoot Faiez.Ni sesi berlatih di tepi kolam renang. Airin & Syazmi yang rajin wat lawak memeriahkan Ujibakat Anak Wayang Astro.Berlatih menghafal skrip. Korang tau kenapa peserta ujibakat semua jd camni? Mana taknye, cerita tentang aku dengan Daniel je la. Kami sampai jam 7.30 pagi, Daniel cuma diujibakat pada jam 5.30 petang. Jam 1 petang, baru peserta no 12..Bayangkan la berapa punya lama kitorang menunggu. Ha, ini la jadinya...Hehehe.. sori bro. Sorang kawan yang datang dari Batu Pahat. Tapikan yang aku rasa bangga, budak2 iCon ni pandai amek peluang & manfaatkan sebaik2nya..ratap la gambar dorang, hehehe
Dan yang paaaaaaaaaling tak boleh belah, Daniel sempat merakamkan kenangan bersama Seniman Agong Tan Sri P. Ramlee..hehehe
Itu la sedikit sebanyak coretan yang mampu aku buat sebagai kenangan Ujibakat Anak Wayang Astro.

1 comment:

putih said...

so dapat tak???
arol ingat nak g gak masa tue...tapi x da kawan tak jadi ar...-putih dari myspace...
cam ne erk nak masuk icon nie???
nak jadi model...
dapat ke danial nie??