Monday, April 27, 2009

Radio Rosak @ Angsana

Bismillahirrohmannirrohnim

24 April 2009
Plaza Angsana, JB
Konsert Radio Rosak: Bertemu Peminat
Lepas balik keje aku, Ali & Jue terus gerak ke Angsana. Sebelum tu Zara bagitau aku tayar keta dorang pancit on the way ke JB. Bila aku sampai, Gloria Jeans dah penuh dengan orang. Datuk Shahrir Samad sedang berucap.
Zara, manager Bunkface yang happenning. Ini kali pertama dapat amek gambar dia, kalau tak, payah betul.Ini siapa? Emm...Group lain kat stadium tengah buat sound check untuk konsert esok. So, ini je la artis2 yang tinggal.Tak ketinggalan, Jue mengambil kesempatan bergambar dengan Datuk. Takkan dengan artis je ye tak. Tapi tiba2 aku terpandang satu ciptaan Tuhan yang indah. Ratap la..
Aku nak amek kesempatan ni untuk bagitau korang, aku agak sibuk kebelakangan ni dengan beberapa event yang dah dirancang. Lebih2 lagi Karnival Ikon Remaja semakin hampir. Korang boleh dapatkan maklumat tu dari masa ke semasa kat blog aku ni ek.
Selain tu, aku akan bercuti mulai 29 April hingga 2 Mei nanti, jadi aku tak dapat la nak wat n3 sebab, biasa la, bercuti kan. Hehehe..

No comments: