Wednesday, April 22, 2009

Latest E'zham

Bismillahirrohmannirrohim

Sejak aku kenal Ezham pada tahun 2006, aku nampak perubahan ketara pencapaian dia dalam dunia modeling ni. Boleh la aku tumpang bangga dengan Am sebab usaha gigih dia dari masa ke semasa mula menampakkan hasil. Terbaru, Am baru menghabiskan rakaman Hati Batu untuk terbitan RTM. Selain mula mencari tempat dalam drama2 tempatan, Ezham tetap terus berusaha dalam dunia modeling. Dulu macam2 orang kata kat dia, tapi Ezham selamba je..
Korang tengok gambar atas ni, mudah2an impian ni tercapai. Hehehe.. Ezham gak dah sertai iCon dan dia memang sentiasa sokong usaha yang aku buat. Aku wat n3 ni untuk korang tengok, samada dengan usaha sendiri atau melalui iCon, kalau korang berusaha gigih, insyaAllah akan berjaya.Dalam iCon, korang akan dapat tempat yang istimewa, kalau tak banyak, sikit pun korang akan dihargai dan diberi peluang. Jom join iCon.

1 comment:

kikiey yaya, said...

yeahh ! i know abang am bolehh !
heee ;)

mish him :p